pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations instytucji publicznych na przykładzie niemieckich miast

Autor książki:

Małgorzata Snarska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 342 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788376115139
ISBN: 978-83-7611-513-9
Data: 2010-01-18
31.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Odpowiada ona bowiem m.in. na potrzebę kształtowania w Polsce społeczeństwa obywatelskiego oraz daje dodatkowy impuls dla oddolnego rozwoju demokracji bottom-up. Powyższa publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych. Praktyczne przykłady poprzedza obszerne wprowadzenie do PR.

Książka "Public relations instytucji publicznych na przykładzie niemieckich miast" - Małgorzata Snarska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 342 stron i została wydana w 2009 r. Cena 31.28 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.