Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 226 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788323323679 |
ISBN: | 978-83-2332-367-9 |
Data: | 2007-12-11 |
Opis książki:
Tematem książki jest wizerunek bibliotek naukowych kształtowany w środowisku internetowym poprzez serwisy WWW oraz jego wpływ na odbiór społeczny instytucji naukowych, których częścią są biblioteki. Autorka wskazała cechy kształtujące wizerunek instytucji i bibliotek naukowych w Internecie i w efekcie ustaliła kryteria PR dla bibliotek w sieci. Na bazie tych kryteriów poddała ocenie strony WWW bibliotek naukowych i ośrodków informacji Państwowych Szkół Wyższych, jednostek Polskiej Akademii Nauk i Jednostek Badawczo-Rozwojowych. Wnioski z badań mogą służyć poprawie działań instytucji naukowych i ich bibliotek w zakresie działań PR prowadzonych w sieci. Przykłady najlepszych praktyk winny być dobrym wzorem i inspiracją dla osób odpowiedzialnych w bibliotekach naukowych za komunikację z otoczeniem.
Książka "Public relations bibliotek naukowych w internecie" - Małgorzata Jaskowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2007 r.