pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Public relations bibliotek naukowych w internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788323323679
ISBN: 978-83-2332-367-9
Data: 2007-12-11
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tematem książki jest wizerunek bibliotek naukowych kształtowany w środowisku internetowym poprzez serwisy WWW oraz jego wpływ na odbiór społeczny instytucji naukowych, których częścią są biblioteki. Autorka wskazała cechy kształtujące wizerunek instytucji i bibliotek naukowych w Internecie i w efekcie ustaliła kryteria PR dla bibliotek w sieci. Na bazie tych kryteriów poddała ocenie strony WWW bibliotek naukowych i ośrodków informacji Państwowych Szkół Wyższych, jednostek Polskiej Akademii Nauk i Jednostek Badawczo-Rozwojowych. Wnioski z badań mogą służyć poprawie działań instytucji naukowych i ich bibliotek w zakresie działań PR prowadzonych w sieci. Przykłady najlepszych praktyk winny być dobrym wzorem i inspiracją dla osób odpowiedzialnych w bibliotekach naukowych za komunikację z otoczeniem.

Książka "Public relations bibliotek naukowych w internecie" - Małgorzata Jaskowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2007 r.