pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations

Autor książki:

Ali Moi

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wiedza i Życie
Oprawa: twarda
Ilość stron: 72 s.
Wymiar: 130x180 mm
EAN: 9788371840760
ISBN: 83-7184-076-4
Data: 2005-01-06
Cena wydawcy: 11.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wszystko, co trzeba wiedzieć o public relations jako jednym z aspektów zarządzania nowoczesną firmą, omówienie technik promowania firmy i utrzymania dobrego wizerunku, praktyczne wskazówki, jak zorganizować kampanię reklamową, prezentację, imprezę i wystawę, rady, jak wykorzystywać kontakty z mediami, przygotowywać informacje prasowe i jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych.

Książka "Public relations" - Ali Moi - oprawa twarda - Wydawnictwo Wiedza i Życie.