Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera
Krzysztof Bakalarski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | VM Group |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 115 s. |
Wymiar: | 164x238 mm |
EAN: | 9788392107552 |
ISBN: | 83-921075-5-1 |
Data: | 2006-01-10 |
Opis książki:
Publikacja łączy zalety poradnika, przewodnika po problematyce i porządnego wykładu kursowego. Jest przydatna dla wszystkich, którzy chcą rozumieć otaczający świat, dobrze dbać o własny interes dzięki przystosowaniu do swego otoczenia i umiejętności taktownego oddziaływania na postawy innych. Stanowi ona jednocześnie popularny, ilustrowany wymownymi przykładami wykład elementów teorii komunikacji, teorii konfliktów, sztuki negocjacji itd., który prowadzony jest w konwencji rozmowy z Czytelnikiem.
Publikacja przeznaczona jest dla menedżerów oraz wszystkich zainteresowanych tematyką opracowania.
Książka "Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera" - Krzysztof Bakalarski - oprawa miękka - Wydawnictwo VM Group. Książka posiada 115 stron i została wydana w 2004 r.