Tytuł książki: Public Relations 2. Podwójna gra
Dane szczegółowe: Wydawca: Motopol Rok wyd.: 2003 Oprawa: miękka Ilość stron: 48 s.Wymiar: 215x290 mm EAN: 9788373204768 ISBN: 83-7320-476-8 Data: 2012-06-11
Cena wydawcy: 14.66 zł pozycja niedostępna
Produkt, książka chwilowo niedostępna lub nakład wyczerpany
UWAGA! Jeśli chcecie Państwo otrzymać informacje o pojawieniu się tego produktu w naszej ofercie,
prosimy o podanie swojego adresu e-mail.
×
1 / 1
Opis książki: Przepraszamy bardzo, pozycja Public Relations 2. Podwójna gra nie ma jeszcze opisu.
Książka "Public Relations 2. Podwójna gra" - Raymond Maric, Thomas Frisano - oprawa miękka - Wydawnictwo Motopol. Książka posiada 48 stron i została wydana w 2003 r.
Raymond Maric, Thomas Frisano
- autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Raymond Maric, Thomas Frisano
Frank Giroud, Barly Baruti
Produkty podobne:
Raymond Maric, Thomas Frisano
Piotr Czarnecki, Łukasz Ciżmowski
Fabien Nury, Maurin Defrance
Philippe Francq, Jean Van Hamme
Władysław Krupka, Grzegorz Rosiński