Psychopedagogiczne mity 2. Dlaczego warto pytać o dowody. Seria: Inspiracje edukacyjne
Tomasz Garstka, Andrzej Śliwerski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 564 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788381609807 |
ISBN: | 978-83-8160-980-7 |
Data: | 2019-10-15 |
Opis książki:
Książka przedstawia sposoby odróżniania psychopedagogicznych mitów od teorii oraz praktyki edukacyjnej i terapeutycznej opartej na wynikach rzetelnych badań. W opracowaniu wyjaśniono m.in.:
- psychologiczne mechanizmy ulegania złudzeniom poznawczym w ocenianiu i podejmowaniu decyzji oraz
- zjawiska ulegania wpływom twórców i propagatorów twierdzeń oraz praktyków stosujących metody, które nie znalazły dostatecznego poparcia w wynikach poprawnie przeprowadzonych testów.
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.
Książka "Psychopedagogiczne mity 2. Dlaczego warto pytać o dowody. Seria: Inspiracje edukacyjne" - Tomasz Garstka, Andrzej Śliwerski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 564 stron i została wydana w 2019 r.