Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788374893442 |
ISBN: | 978-83-7489-344-2 |
Data: | 2011-04-08 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Lektura dla wszystkich którzy chcą poznać totalne a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie. Książka Psychologiczne mechanizmy reklamy jest bardzo dobrze napisana językiem prostym jasnym ... barwnym pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją jednym tchem. Z recenzji wydawniczej dr Dominiki Maison
Książka "Psychologiczne mechanizmy reklamy" - Dariusz Doliński - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2010 r.