Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Towarzystwo Naukowe KUL |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 316 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788373063532 |
ISBN: | 978-83-7306-353-2 |
Data: | 2008-05-21 |
31.73
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.
Książka "Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej" - Piotr Francuz (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe KUL. Cena 31.73 zł. Zapraszamy na zakupy!