Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 288 s. |
EAN: | 9788387957568 |
ISBN: | 83-87957-56-9 |
Data: | 2019-07-01 |
Opis książki:
Książka została uhonorowana nagrodą EDUKACJA XXI w kategorii "podręcznik akademicki" przyznawaną podczas Targów Książki Edukacyjnej w Warszawie.
Ta długo oczekiwana pozycja wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam.
Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nie posiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Książka "Psychologia zachowań konsumenckich" - Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2002 r.