pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 163x240 mm
EAN: 9788373086524
ISBN: 978-83-7308-652-4
Data: 2009-03-03
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.
W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień, skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników.
Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie

Książka "Psychologia wpływu mediów. Wybrane teorie metody badania" - Dorota Kubicka, Anna Kołodziejczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2007 r.