Psychologia twórczości. Nowe horyzonty / Psychology of creativity. New approaches
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 504 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788322730645 |
ISBN: | 978-83-227-3064-5 |
Data: | 2009-12-02 |
Opis książki:
Psychologia twórczości w naszym kraju podlega tym samym uwarunkowaniom społeczno-ekonomicznym co stan nauki polskiej na tle rozwoju nauki na świecie. Od wielu lat wiadomo, że warunki nauki w Polsce sytuują nas wśród krajów trzeciej kategorii. Z chwilą wstąpienia Polski do Unii Europejskiej pod względem demograficznym stanowimy 0,8% ludności Starego Kontynentu natomiast nakłady na naukę wynoszą u nas zaledwie 0,7% (przeznaczonych na rozwój nauki w UE). Sygnalizowany stan od lat mija się z symbolicznymi postulatami, że o rozwoju społeczeństwa polskiego zadecyduje potencjał intelektualny.
Książka w języku polskim i angielskim.
Książka "Psychologia twórczości. Nowe horyzonty / Psychology of creativity. New approaches" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 504 stron i została wydana w 2009 r.