pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Psychologia nauczania. Ujęcie poznawcze

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 452 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 978830116553601
ISBN: 978-83-0116-553-6
Data: 2011-03-08
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

?wiedza z zakresu psychologicznych podstaw nauczania oraz nauczania uczenia się ?najważniejsze prawidłowości odnoszące się do procesu uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do uczenia się i nauczania ?praktyczne implikacje opisywanych idei ?analiza problemów nauczania na początku XXI wieku ?wnikliwe analizy psychologiczne pobudzające do refleksji, tworzenia nowych lub zmiany własnych sposobów nauczania ?atrakcyjna i komunikatywna forma prezentowanych treści uwzględnia najwyższe standardy naukowości i potrzeby czytelników Podręcznik przeznaczony dla: ?studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich ?studentów psychologii ?studentów studiów podyplomowych przygotowujących do zawodu nauczycielskiego ?nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców

Książka "Psychologia nauczania. Ujęcie poznawcze" - Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 452 stron i została wydana w 2011 r.