Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 452 s. |
Wymiar: | 168x238 mm |
EAN: | 978830116553601 |
ISBN: | 978-83-0116-553-6 |
Data: | 2011-03-08 |
Opis książki:
?wiedza z zakresu psychologicznych podstaw nauczania oraz nauczania uczenia się ?najważniejsze prawidłowości odnoszące się do procesu uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do uczenia się i nauczania ?praktyczne implikacje opisywanych idei ?analiza problemów nauczania na początku XXI wieku ?wnikliwe analizy psychologiczne pobudzające do refleksji, tworzenia nowych lub zmiany własnych sposobów nauczania ?atrakcyjna i komunikatywna forma prezentowanych treści uwzględnia najwyższe standardy naukowości i potrzeby czytelników Podręcznik przeznaczony dla: ?studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich ?studentów psychologii ?studentów studiów podyplomowych przygotowujących do zawodu nauczycielskiego ?nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców
Książka "Psychologia nauczania. Ujęcie poznawcze" - Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 452 stron i została wydana w 2011 r.