Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WAM |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 250 s. |
Wymiar: | 156x232 mm |
EAN: | 9788373187399 |
ISBN: | 978-83-7318-739-9 |
Data: | 2007-03-30 |
Opis książki:
W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje? Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów? Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy?
Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć.
Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.
Książka "Psychologia mediów" - Peter Winterhoff-Spurk - oprawa miękka - Wydawnictwo WAM. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2007 r.