Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
Rok wyd.: | 1998 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 89 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372050243 |
ISBN: | 83-7205-024-4 |
Data: | 2013-01-25 |
Opis książki:
Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dó lub usług. Realizacja wymienionych celów wymaga stosownych umiejętności psychologicznych, które Autorka w sposób ciekawy omawia. Uczy technik efektywnej autoprezentacji, komunikowania się, aktywnego słuchania, stawiania właściwych pytań, sposobów wywierania wpływu przez tzw. język ciała. Wiele cennych informacji dotyczy możliwości rozwiązywania i unikania konfliktów oraz radzenia sobie ze stresem. Książka polecana wszystkim ekscytującym się grą o pieniądze, które klient ma z przyjemnością wydać.
Książka "Psychologia kontaktu z klientem" - Janina Sobczak-Matysiak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 89 stron i została wydana w 1998 r.