pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologia kontaktu z klientem

Autor książki:

Janina Sobczak-Matysiak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 1998
Oprawa: miękka
Ilość stron: 89 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372050243
ISBN: 83-7205-024-4
Data: 2013-01-25
Cena wydawcy: 15.11 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dó lub usług. Realizacja wymienionych celów wymaga stosownych umiejętności psychologicznych, które Autorka w sposób ciekawy omawia. Uczy technik efektywnej autoprezentacji, komunikowania się, aktywnego słuchania, stawiania właściwych pytań, sposobów wywierania wpływu przez tzw. język ciała. Wiele cennych informacji dotyczy możliwości rozwiązywania i unikania konfliktów oraz radzenia sobie ze stresem. Książka polecana wszystkim ekscytującym się grą o pieniądze, które klient ma z przyjemnością wydać.

Książka "Psychologia kontaktu z klientem" - Janina Sobczak-Matysiak - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 89 stron i została wydana w 1998 r.