Psychologia konsumenta. Seria: Akademia Psychologii
Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 460 s. |
Wymiar: | 170x245 mm |
EAN: | 9788301175399 |
ISBN: | 978-83-0117-539-9 |
Data: | 2014-04-02 |
Opis książki:
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ?Psychologia konsumenta?. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: ?klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), ?analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, ?perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Książka "Psychologia konsumenta. Seria: Akademia Psychologii" - Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 460 stron i została wydana w 2014 r.