Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 458 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301194864 |
ISBN: | 978-83-0119-486-4 |
Data: | 2017-07-11 |
Opis książki:
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
- klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
- analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
- perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Książka "Psychologia konsumenta" - Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 458 stron i została wydana w 2017 r. Cena 73.02 zł. Zapraszamy na zakupy!