Tytuł książki:
Psychologia coachingu biznesowego. Seria: Psychologia biznesu
Autor książki:
Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | HARMONIA |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 174 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788377440537 |
ISBN: | 978-83-7744-053-7 |
Data: | 2013-11-22 |
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu - poprawy efektywności funkcjonowania.Ze Wstępu
Książka "Psychologia coachingu biznesowego. Seria: Psychologia biznesu" - Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner - oprawa twarda - Wydawnictwo HARMONIA. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2013 r.