pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Psychologia coachingu biznesowego. Seria: Psychologia biznesu

Dane szczegółowe:
Wydawca: HARMONIA
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 174 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788377440537
ISBN: 978-83-7744-053-7
Data: 2013-11-22
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu - poprawy efektywności funkcjonowania.

Ze Wstępu

Książka "Psychologia coachingu biznesowego. Seria: Psychologia biznesu" - Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner - oprawa twarda - Wydawnictwo HARMONIA. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2013 r.