pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przykładowe konspekty lekcji wf zmierzające do realizacji wybranych osiągnięć ucznia w poszczególnych etapach edukacji szkolnej

Autor książki:

Maria Janikowska-Siatka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373085220
ISBN: 83-7308-522-X
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 18.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Opracowanie to może służyć pomocą przy pisemnym przygotowaniu lekcji, by była ona nowoczesna w konstrukcji i czytelnie wskazywała dążenia do realizacji założonych celów. Książka przeznaczona jest dla studiujących wychowanie fizyczne oraz nauczycieli rozpoczynających w tym zakresie pracę zawodową. Także nauczyciele z dłuższym stażem znajdą w tej pozycji coś ciekawego i przydatnego dla urozmaicenia lekcji wf. Przykłady nowych zabaw, ćwiczeń, pomysły na nowoczesne rozwiązywanie zadań ruchowych zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem nie tylko wśród początkujących, ale i doświadczonych pedagogów.

Książka "Przykładowe konspekty lekcji wf zmierzające do realizacji wybranych osiągnięć ucznia w poszczególnych etapach edukacji szkolnej" - Maria Janikowska-Siatka - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Lekcja
1.1. Budowa lekcji
1.2. Znaczenie i organizacja poszczególnych części lekcji
1.3. Struktura lekcji 90-minutowej
1.4. Propozycje toków różnego typu lekcji wf
1.4.1. Tok z gimnastyki
1.4.2. Tok z lekkiej atletyki
1.4.3. Tok z zespołowych gier sportowych
1.4.4. Tok lekcji gier i zabaw dla klas młodszych
1.4.5. Tok mieszany
1.4.6. Tok z grą drużynową
1.4.7. Tok z gier i zabaw dla młodzieży
1.4.8. Tok zajęć na siłowni

Rozdział 2. Etapy edukacyjne
2.1. Etap I — kształcenie zintegrowane
2.2. Przykładowe konspekty różnych typów lekcji na etapie I
2.2.1. Konspekt lekcji opartej na toku mieszanym
2.2.2. Konspekt lekcji gier i zabaw
2.2.3. Konspekt lekcji z grą drużynową
2.2.4. Konspekt lekcji gimnastyki
2.2.5. Konspekt lekcji podejmującej próby integracji międzyprzedmiotowej na podstawie toku z gier i zabaw
2.3. Etap II — klasy IV–VI
2.4. Przykładowe konspekty różnych typów lekcji na etapie II
2.4.1. Konspekt lekcji gimnastyki dla chłopców
2.4.2. Konspekt lekcji gimnastyki dla dziewcząt
2.4.3. Konspekt lekcji opartej na toku mieszanym
2.4.4. Konspekt lekcji z grą drużynową
2.4.5. Konspekt lekcji z zespołowych gier sportowych — piłka siatkowa
2.4.6. Konspekt lekcji z lekkiej atletyki
2.5. Etap III — gimnazjum
2.6. Przykładowe konspekty różnych typów lekcji na etapie III
2.6.1. Konspekt lekcji gimnastyki dla chłopców
2.6.2. Konspekt lekcji gimnastyki dla dziewcząt
2.6.3. Konspekt lekcji opartej na toku mieszanym
2.6.4. Konspekt lekcji oparty na toku z grą drużynową
2.6.5. Konspekt lekcji oparty na toku zespołowych gier sportowych
2.6.6. Konspekt lekcji z lekkiej atletyki
2.7. Etap IV — liceum
2.8. Przykładowe konspekty różnych typów lekcji na etapie IV
2.8.1. Konspekt lekcji gimnastyki dla chłopców
2.8.2. Konspekt lekcji gimnastyki dla dziewcząt
2.8.3. Konspekt lekcji gier i zabaw opartej na toku mieszanym
2.8.4. Konspekt lekcji oparty na toku zespołowych gier sportowych
2.8.5. Konspekt lekcji z lekkiej atletyki
2.8.6. Konspekt lekcji z zajęć na siłowni
2.9. Konstrukcja lekcji w terenie (konspekty opracowała Z. Smoleń-Jajeśnica)
2.9.1. Etap I — klasy I–III
2.9.2. Etap II — klasy IV–VI
2.9.3. Etap III — gimnazjum
2.9.4. Etap IV — liceum
Bibliografia