pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii

Autor książki:

Philip Kotler, Milton Kotler

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788378184393
ISBN: 978-83-7818-439-3
Data: 2013-10-31
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera! Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.

,,Przez marketing do wzrostu pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.

Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.

Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.

Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi ,,Marketingu (wyd. 14.) i ,,Marketingu 3.0. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.

Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.

Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.

,,Przez marketing do wzrostu jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania ,,Marketingu Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.

Książka "Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii" - Philip Kotler, Milton Kotler - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2013 r.