pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

Autor książki:

Katarzyna Parys

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788378504719
ISBN: 978-83-7850-471-9
Data: 2013-09-05
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie. Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim zdecydowała się rozważyć w szerokiej perspektywie, nakreślając program badawczy tak, by objąć uwagą badawczą różnorodne czynniki mogące mieć znaczenie dla kreatywności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Interesujące pole badań, szeroko zakrojony program badawczy, jak również prowadzone analizy świadczą o tym, że Autorka nie tylko odważnie podejmuje wyzwania badawcze, ale także wykazuje wysokie kompetencje badawcze, sprawnie porusza się po literaturze przedmiotu i - co ważne - potrafi przeprowadzić czytelnika zarówno przez dotychczasowe dociekania badawcze w badanym polu, jak i teoretyczne koncepty.

z recenzji dr hab. Sławomiry Sadowskiej, prof. UG [?] bardzo wysoko oceniam pomysł badawczy i cel przedłożonej do recenzji pracy. Być może nie stanie się ona jeszcze opracowaniem przełomowym w zakresie myślenia o edukacji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie, ale bez wątpienia dostarcza wielu interesujących tez, treści, spójnej wiedzy, zachęcając do dalszych badań [?] oraz zmiany utartych poglądów - nie tylko tych rozpowszechnionych w wiedzy potocznej, ale także konsekwentnie powielanych w obszarze wiedzy naukowej. z recenzji dra hab. Zenona Gajdzicy, prof. UŚ

Książka "Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim" - Katarzyna Parys - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2013 r.