pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją

Autor książki:

W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 359 s.
Wymiar: 158x233 mm
EAN: 9788380870666
ISBN: 978-83-8087-066-6
Data: 2018-03-01
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne pojęcia "czerwonych oceanów" i "błękitnych oceanów".

Książka Przemiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkurentów w szerokie, otwarte wody błękitnych oceanów nowej przestrzeni rynkowej, stosując procesy i narzędzia, które tu opiszemy. Książka pokazuje, jak krok po kroku budować u swoich ludzi wiarę w siebie i zapewniać sobie nowy wzrost.

Dowiesz się z niej:
- DLACZEGO skupianie się na konkurowaniu prowadzi do utraty szans na wzrost i JAK zacząć myśleć o strategii szerzej, wybiegając myślami poza konkurowanie.

- DLACZEGO myślenie o kreatywnej destrukcji i zakłóceniu jako źródłach innowacji jest ograniczające i JAK można rosnąć dzięki kreacji niedestruktywnej.

- JAK każdy w każdej organizacji może przejść z czerwonego do błękitnego oceanu w systematycznym, pięcioetapowym procesie Przemiany błękitnego oceanu - nie tylko przedsiębiorcy.

- DLACZEGO wiara w siebie jest kluczowa w tworzeniu i realizacji strategii wzrostu i JAK ją budować.

- DLACZEGO nie powinniśmy budować swojej strategii wzrostu na bazie istniejących warunków środowiskowych i branżowych oraz JAK można je kształtować, aby sprzyjały naszemu wzrostowi.

***
Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej. Przemiana błękitnego oceanu czerpie przełomowe zasady z ich oryginalnej pracy i oferuje błyskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie nowych rynków. Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o swojej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to - ogarnąć swoje człowieczeństwo.

- Daniel H. Pink, autor bestsellerów "New York Timesa" Drive i To Sell is Human (wyd. polskie Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację i Jak być dobrym sprzedawcą)
Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiąganie wzrostu na zatłoczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Przemiana błękitnego oceanu znajdziesz to wszystko i jeszcze więcej, bo Kim i Mauborgne zabiorą cię w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwości wzrostu twojej firmy, bez względu na to, czy jest start-upem, małym biznesem, czy korporacją z listy Fortune 500.

- Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarządów oraz autor bestsellera "New York Timesa" Execution (wyd. polskie Realizacja)
***
W. Chan Kim i Reneé Mauborgne są profesorami strategii w INSEAD i współdyrektorami Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD. Są autorami światowego bestsellera Strategia błękitnego oceanu, książki uznawanej za najbardziej ikoniczną i najbardziej wpływową książkę o strategii, jaka kiedykolwiek powstała. Strategia błękitnego oceanu jest bestsellerem w pięciu krajach i ukazała się w rekordowej liczbie czterdziestu czterech wersji językowych. Kim i Mauborgne są zaliczani do pierwszej trójki światowych guru zarządzania na liście Thinkers50 i otrzymali na całym świecie wiele nagród i wyróżnień. Są członkami Światowego Forum Ekonomicznego i założycielami Globalnej Sieci Błękitnego Oceanu blueoceanshift.com.

Książka "Przemiana błękitnego oceanu. Kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją" - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 359 stron i została wydana w 2018 r.