Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Harvard Business Review
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 144 s. |
Wymiar: | 221x86 mm |
EAN: | 9788328345614 |
ISBN: | 978-83-2834-561-4 |
Data: | 2018-11-15 |
Opis książki:
Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!
Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.
Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych.
Zasady skutecznej perswazji
Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
Budowanie prawdziwych relacji
Angażowanie i tworzenie więzi
Sztuka przekonywania
Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider.
Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!
Książka "Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review" - Harvard Business Review - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2018 r.