Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788374892575 |
ISBN: | 978-83-7489-257-5 |
Data: | 2010-02-01 |
Opis książki:
"Monografia Marioli Łaguny podejmuje ważną społecznie tematykę psychologicznych wyznaczników przedsiębiorczości. [...] Dawno nie widziałem tak perfekcyjnie wykonanych badań w dziedzinie, w której liczni badacze poprzestają na dość nieporadnych korelacjach. Uzyskane wyniki są bardzo interesujące i poddane zostały rzetelnej dyskusji, która obejmuje wątki zarówno teoretyczne, jak i praktyczne dla problematyki przedsiębiorczości. [...] Monografia będzie przydatna nie tylko psychologom i studentom psychologii, ale także szerszemu gronu czytelników z pokrewnych dyscyplin".
Z recenzji prof. Bogdana Wojciszke
Książka "Przekonania na własny temat i aktywność celowa" - Mariola Łaguna - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2010 r.