pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przekonać, pozyskać, skłonić. Re-wizje

Autor książki:

Marek Sokołowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 440 s.
Wymiar: 225x160 mm
EAN: 9788381802185
ISBN: 978-83-8180-218-5
Data: 2021-04-15
50.54 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Publikacja zbiorowa dotycząca teoretycznych i praktycznych aspektów propagandy, jednocześnie ukazująca, w jakim kierunku rozwijają się w ostatnich latach rozważania powiązane z procesem manipulacji politycznej oraz ewolucją działań propagandowych podejmowanych w sferze publicznej. Tematyka dotycząca zagadnień propagandy oraz manipulacji stosowanej dla osiągnięcia zamierzonych celów propagandowych oraz poszerzające się instrumentarium manipulacji stosowane w tym zakresie wskazuje, że zagadnienie to ma wymiar ewolucyjny, co zasługuje na wnikliwą analizę i badanie fenomenu tych zjawisk oraz refleksję nad tym, do czego prowadzą działania propagandowe podejmowane w reżimach demokratycznych u progu trzeciej dekady XXI wieku. Tego niełatwego zadania jako redaktor naukowy tomu podjął się prof. Marek Sokołowski socjolog i medioznawca z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie zapraszając do współpracy oraz przygotowania artykułów badaczy wywodzących się z obszaru nauk społecznych z wielu ośrodków akademickich w kraju. Opracowanie to polecamy szczególnie ekspertom w zakresie politologii, socjologii polityki, zarządzania informacją, psychologii propagandy, medioznawcom, dziennikarzom, współpracownikom sztabów wyborczych, analitykom informacji w instytucjach badawczych, specjalistom w zakresie public relations, a także wszystkim tym, którzy chcą skuteczniej i bardziej świadomie poruszać się w świecie manipulacji i oddziaływań perswazyjnych.

Książka "Przekonać, pozyskać, skłonić. Re-wizje" - Marek Sokołowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 440 stron i została wydana w 2020 r. Cena 50.54 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.