Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 300 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320816976 |
ISBN: | 978-83-2081-697-6 |
Data: | 2006-01-06 |
Opis książki:
Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.
Książka "Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2007 r.