pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przedsiębiorstwo odporne na kryzys

Autor książki:

Maria Romanowska, Wioletta Mierzejewska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 155x235 mm
EAN: 9788326494796
ISBN: 978-83-2649-479-6
Data: 2015-12-18
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce opisano sposób organizacji i zachowania polskich przedsiębiorstw w okresie kryzysu. Zaprezentowane w niej wyniki badań pozwoliły na identyfikację cech przedsiębiorstw i zbioru dobrych praktyk, dzięki którym największe polskie przedsiębiorstwa przetrwały kryzys, a część z nich nawet poprawiła swoje wyniki. Autorzy wskazali postawy i zachowania przedsiębiorstw odpornych na kryzys w najważniejszych obszarach zarządzania, a także czynniki, które miały największy wpływ na wyniki ekonomiczne w kolejnych latach kryzysu. Szczegółowo omówili m.in.:
- pojęcie kryzysu w przedsiębiorstwie oraz jego determinanty,
- odporność polskich przedsiębiorstw na kryzys makroekonomiczny,
- zachowania strategiczne polskich przedsiębiorstw w okresie kryzysu,
- modele biznesowe przedsiębiorstw odpornych na kryzys,
- potencjał zasobowy polskich przedsiębiorstw,
- struktury przedsiębiorstw w czasie kryzysu,
- przywództwo w sytuacji kryzysu,
- kulturę organizacyjną w czasie kryzysu,
- najważniejsze determinanty odporności przedsiębiorstw na kryzys,
- metody pomiaru odporności na kryzys oraz autorski model odporności na kryzys.

Publikacja przeznaczona jest zarówno dla naukowców i badaczy, jak i praktyków zarządzania. Zawiera wartościowe sugestie, w jakich obszarach działania i w jakich rozwiązaniach zarządczych kryją się możliwości zbudowania odporności na kryzys.

Książka "Przedsiębiorstwo odporne na kryzys" - Maria Romanowska, Wioletta Mierzejewska (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2015 r.