Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Branta |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788389073594 |
ISBN: | 83-89073-59-5 |
Data: | 2006-11-14 |
Cena wydawcy: 34.50 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Przedsiębiorstwa międzynarodowe, których aktywność znacznie wzrosła w drugiej połowie dwudziestego wieku, działają obecnie w większości krajów świata i posiadają duże możliwości wpływu nie tylko na sferę gospodarczą, ale także polityczną i społeczną. Potencjał finansowy i technologiczny czyni je ważnymi partnerami państw na arenie międzynarodowej. Jednak pomimo wzrostu znaczenia korporacji, to państwa pozostają głównymi i nadrzędnymi podmiotami stosunków międzynarodowych.
Książka "Przedsiębiorstwa międzynarodowe" - Aleksandra Jarczewska-Romaniuk - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2004 r.