pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przedsiębiorczość w turystyce Zasady i praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 286 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375562224
ISBN: 978-83-7556-222-4
Data: 2010-12-07
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.
Pozwala na:

- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;

- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;

- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;

- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej.


Dlaczego warto studiować podręcznik? Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi.
Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.

Książka "Przedsiębiorczość w turystyce Zasady i praktyka" - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2010 r.