pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przedsiębiorczość w sporcie. Zasady i praktyka

Autor książki:

Małgorzata Bednarczyk, Karolina Nessel

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 476 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375568530
ISBN: 978-83-7556-853-0
Data: 2016-07-01
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W podręczniku Przedsiębiorczość w sporcie:
- w sposób kompetentny i przystępny przedstawiono podstawowe uwarunkowania i procesy przedsiębiorczości na specyficznym rynku sportowym, z perspektywy zarządzania, ekonomii, finansów, prawa, filozofii, bezpieczeństwa ukazano kompleksowość przedsiębiorczości w sporcie - zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym,
- problemy i zasady zilustrowano przykładami z polskiej rzeczywistości w formie studiów przypadków oraz wywiadów z ekspertami - występują w nich m.in.:
4F, Grupa Tauron, Grupa Lotos, Grupa Azoty, Lang Team, Polski Związek Koszykówki i Polska Liga Koszykówki, BMG Sport, MKS Cracovia SSA, AMŚ w kolarstwie górskim, Panthers Wrocław, Ułani Lacrosse Team, Off Sport Festiwal, Men Expert Survival Race, Slavica Dance, Akademia Sportu, Fundacja Rozwoju Sportu w Lublinie, Wydział Sportu Urzędu Miasta Poznania, BIHAPI, Pleo Skills, Pentagon Research,
Witold Bańka, Janusz Basałaj, Łukasz Kruczek, Robert Kubica, Czesław Lang, Roman Paszke.


Uzupełnieniem książki jest strona internetowa zawierająca dodatkowe i aktualizowane przykłady oraz materiałacy dodatkowe: www.turystyka.uj.edu.pl/przedsiebiorczosc-w-sporcie

Książka "Przedsiębiorczość w sporcie. Zasady i praktyka" - Małgorzata Bednarczyk, Karolina Nessel (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 476 stron i została wydana w 2016 r.