Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 110x235 mm |
EAN: | 9788320822854 |
ISBN: | 978-83-2082-285-4 |
Data: | 2017-04-25 |
Opis książki:
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [...] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu.
Prof. dr hab. Iga Rudawska
Inicjatywę opublikowania przez PWE pracy "Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe" uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [...] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej - wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Książka "Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe" - Agnieszka I. Baruk - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2017 r.