Promowanie firmy wskazówki i przestrogi
Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 356 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326402715 |
ISBN: | 978-83-2640-271-5 |
Data: | 2010-06-09 |
Opis książki:
Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.
Odpowiadają m.in. na następujące pytania: Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym? Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż? Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce? Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami? Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków? Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy? Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.
Książka "Promowanie firmy wskazówki i przestrogi" - Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2010 r.