pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Promowanie firmy wskazówki i przestrogi

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 356 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326402715
ISBN: 978-83-2640-271-5
Data: 2010-06-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.
Odpowiadają m.in. na następujące pytania: Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym? Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż? Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce? Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami? Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków? Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy? Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Książka "Promowanie firmy wskazówki i przestrogi" - Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2010 r.