Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MEDPHARM |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 150 s. |
Wymiar: | 120x160 mm |
EAN: | 9788360466445 |
ISBN: | 978-83-6046-644-5 |
Data: | 2009-02-24 |
Opis książki:
Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje.
Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne -
Nauczy Państwa jak:
-dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta -
-planować akcje i kampanie promocyjne -
-budować pozycję apteki na rynku -
-rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje?
-wyróżnić się w lokalnym środowisku -
-kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów?
-budować trwałe relacje z Klientami?
-współpracować z lokalnymi partnerami -
-skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja
Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja,
po prostu muszą Państwo ją przeczytać !
Książka "Promocja w aptece" - Dirk Grasekamp, Katarzyna Szalonka - oprawa miękka - Wydawnictwo MEDPHARM. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2009 r.