Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 166 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381027151 |
ISBN: | 978-83-8102-715-1 |
Data: | 2023-03-29 |
Opis książki:
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:
- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,
- specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług,
- przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach,
- zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych,
- przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług,
- analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Główne zalety podręcznika to m.in.:
- przejrzysty układ,
- logiczna i spójna merytorycznie struktura,
- zrozumiała forma przekazu,
- szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach,
- liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług,
- omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu),
- bogata bibliografia.
Książka "Promocja usług" - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2023 r. Cena 45.94 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.