Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 166 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788381022699 |
ISBN: | 978-83-8102-269-9 |
Data: | 2019-05-09 |
Opis książki:
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.
Książka "Promocja usług" - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2019 r.