pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Promocja usług

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 166 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788381022699
ISBN: 978-83-8102-269-9
Data: 2019-05-09
Cena wydawcy: 43.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.

Książka "Promocja usług" - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2019 r.