Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej. Zarys problematyki
Agnieszka Kasińska-Metryka, Sławomir Pastuszka
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 146 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788377809242 |
ISBN: | 978-83-7780-924-2 |
Data: | 2014-05-14 |
Opis książki:
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.
Książka "Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej. Zarys problematyki" - Agnieszka Kasińska-Metryka, Sławomir Pastuszka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 146 stron i została wydana w 2014 r. Cena 24.92 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.