pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej. Zarys problematyki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 146 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788377809242
ISBN: 978-83-7780-924-2
Data: 2014-05-14
24.92 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.

Książka "Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej. Zarys problematyki" - Agnieszka Kasińska-Metryka, Sławomir Pastuszka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 146 stron i została wydana w 2014 r. Cena 24.92 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.