pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska

Autor książki:

Adam Pawlicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 142 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788372518637
ISBN: 978-83-7251-863-7
Data: 2009-03-31
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finansowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geograficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obszarach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego.

Książka "Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska" - Adam Pawlicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 142 stron i została wydana w 2008 r.