Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 142 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788372518637 |
ISBN: | 978-83-7251-863-7 |
Data: | 2009-03-31 |
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finansowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geograficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obszarach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego.
Książka "Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska" - Adam Pawlicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 142 stron i została wydana w 2008 r.