Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 978830206716703 |
ISBN: | 83-0206-716-7 |
Data: | 2010-03-09 |
Cena wydawcy: 26.78 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
W książce zawarto podstawowe wiadomości dotyczące marketingu, jakości obsługi, elementów psychologii związanych ze sprzedażą. Szczególną uwagę autorzy zwrócili na problematykę promocji, omawiając narzędzia promocji konsumenckiej, handlowej i biznesowej. Przedstawiono także pojęcie reklamy, jej cele i rodzaje. Bogaty materiał ilustracyjny, przykłady oraz słowniczek pojęć zapewniają łatwy sposób przyswajania wiedzy. Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i uczniów szkół ekonomicznych, kupieckich i handlowych.
Podręcznik „Promocja. Podręcznik” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.