Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 300 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372519160 |
ISBN: | 978-83-7251-916-0 |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
Książka prezentuje bogaty zbiór środków i form promocji oraz wybranych aspektów ich integracji. Opisano blisko 300 specyficznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośredniego oraz sprzedaży osobistej. Ważne miejsce zajmuje tu promocja interaktywna oraz mobilna.
Atutem publikacji jest proponowana przez autora użyteczna koncepcja kompleksowej integracji wszystkich sfer promocji, do których należą: główne jej składowe, środki, formy, treści i wygląd przekazów oraz działalność służb i agencji zajmujących się przygotowaniem i realizacją kampanii. Książka zawiera także instrukcje skutecznego zarządzania działalnością promocyjną.
Książka "Promocja. Nowoczesne środki i formy" - Arnold Pabian - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2008 r.