Tytuł książki:
Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. Szanse, wizerunek, korzyści
Autor książki:
Agnieszka Hess

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788323323396 |
ISBN: | 978-83-2332-339-6 |
Data: | 2007-08-10 |
Cena wydawcy: 34.99 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niniejsza książka jest skierowana do osób, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej lub rozszerzenie prowadzonej działalności na inne kraje Unii Europejskiej. Dostarcza teoretycznych i praktycznych informacji, które mogą ułatwić start młodym przedsiębiorcom na rynku krajowym i unijnym. Ma im pomóc w realizacji własnych planów biznesowych. Stanowi bardzo cenne kompendium promocji, reklamy i autoprezentacji oraz możliwość pozyskiwania środków finansowych na otwarcie lub poszerzenie działalności gospodarczej.Teresa Sasińska - Klass
Książka "Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. Szanse, wizerunek, korzyści" - Agnieszka Hess - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2007 r.