pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. Szanse, wizerunek, korzyści

Autor książki:

Agnieszka Hess

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788323323396
ISBN: 978-83-2332-339-6
Data: 2007-08-10
Cena wydawcy: 34.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka jest skierowana do osób, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej lub rozszerzenie prowadzonej działalności na inne kraje Unii Europejskiej. Dostarcza teoretycznych i praktycznych informacji, które mogą ułatwić start młodym przedsiębiorcom na rynku krajowym i unijnym. Ma im pomóc w realizacji własnych planów biznesowych. Stanowi bardzo cenne kompendium promocji, reklamy i autoprezentacji oraz możliwość pozyskiwania środków finansowych na otwarcie lub poszerzenie działalności gospodarczej.

Teresa Sasińska - Klass

Książka "Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. Szanse, wizerunek, korzyści" - Agnieszka Hess - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2007 r.