Projektowanie środków reklamowych. Technikum. A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu. Technik organizacji reklamy
Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788302157165 |
ISBN: | 978-83-0215-716-5 |
Data: | 2017-08-31 |
Opis podręcznika:
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Podręcznik „Projektowanie środków reklamowych. Technikum. A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu. Technik organizacji reklamy” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Cena 62.17 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.