Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 200x230 mm |
EAN: | 9788301159139 |
ISBN: | 978-83-0115-913-9 |
Data: | 2009-05-29 |
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka opisuje kluczowe zagadnienia projektowania produktu. Ukazuje wzornictwo, z różnej perspektywy, jako dziedzinę interdyscyplinarną, wymagającą od twórcy koncepcji przedmiotu nie tylko wyobraźni i umiejętności plastycznych. Wskazuje projektantowi na potrzebę wykazania się dobrą znajomością różnorodnych technologii oraz zmysłem społecznym i ekonomicznym.
Książka "Projektowanie produktu" - Richard Morris - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2009 r.