Tytuł książki:
Projektowanie komunikacji vol. 2
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 328 s. |
EAN: | 9788366445086 |
ISBN: | 978-83-6644-508-6 |
Data: | 2019-12-11 |
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
"Projektowanie komunikacji vol. 2" to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Wewnątrz - między innymi - o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma "A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna", a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.
Książka "Projektowanie komunikacji vol. 2" - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2019 r.