pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Projektowanie komunikacji vol. 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328 s.
EAN: 9788366445086
ISBN: 978-83-6644-508-6
Data: 2019-12-11
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Projektowanie komunikacji vol. 2" to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Wewnątrz - między innymi - o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma "A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna", a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.

Książka "Projektowanie komunikacji vol. 2" - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2019 r.