pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x

Autor książki:

Will Goldstone

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 448 s.
Wymiar: 170x230 mm
EAN: 9788324639847
ISBN: 978-83-246-3984-7
Data: 2012-11-09
Cena wydawcy: 77.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Stwórz w pełni funkcjonalne i profesjonalne gry 3D!

Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników, poczynając od hobbystów, a kończąc na dużych firmach. Pozwala tworzyć gry oraz interaktywne aplikacje dla przeglądarek internetowych, komputerów stacjonarnych, urządzeń przenośnych czy konsol. Dzięki intuicyjnemu i prostemu w obsłudze zestawowi narzędzi Unity oraz niniejszej książce także i Ty możesz stać się twórcą gier komputerowych.

Jeżeli jesteś projektantem gier lub masz dobry pomysł na grę, który chciałbyś wcielić w życie, z pomocą przyjdzie Ci ta książka. Dzięki niej błyskawicznie przygotujesz prototyp lub nawet całościowe rozwiązanie! W trakcie lektury nauczysz się projektować gry z wykorzystaniem silnika Unity 3, skryptów w języku C# oraz Java Scriptu. Niezwykle istotne jest to, że książka da Ci solidne podstawy w zakresie rozumienia kluczowych koncepcji związanych z projektowaniem gier - od fizyki świata gry aż do systemu cząstek. Ponadto dowiesz się, jak zapewnić najwyższą wydajność Twoim rozwiązaniom, budować interakcje oraz dzielić się z graczami gotowym rozwiązaniem. Żeby zacząć przygodę z tworzeniem gier, nie musisz posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, wystarczy Ci tylko ta książka! Brzmi kusząco Spróbuj sam!

Sięgnij po tę książkę, a następnie:

  • zaprojektuj własną grę komputerową
  • zrealizuj projekt i podziel się efektami ze znajomymi
  • spełnij swoje marzenia oraz zwizualizuj najlepsze pomysły wirtualnych światów
  • zapewnij najwyższą wydajność Twojej grze
Tylko krok dzieli Cię od własnej gry komputerowej!

Książka "Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x" - Will Goldstone - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 448 stron i została wydana w 2012 r.