pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

Autor książki:

Greg Hoffman

Dane szczegółowe:
Wydawca: Sine Qua Non
Rok wyd.: 2024
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 376 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788382104370
ISBN: 978-83-8210-437-0
Data:2024-09-04
Cena wydawcy: 59.99 zł zapowiedź

Opis książki:

Jak stymulować kreatywność w marketingu Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo. Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad: - Kreatywność to sport zespołowy; - Daj się zapamiętać; - Pozostaw po sobie dziedzictwo - a nie tylko wspomnienia. Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike od środka. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.

***

W tej książce podzielę się wiedzą i zasadami, które gromadziłem przez trzydzieści lat pracy. Przeanalizuję, jak wiele z moich procesów kreatywnych i zasad było inspirowanych bezpośrednio doświadczeniami uczestników życia sportowego - samych sportowców, trenerów i drużyn. Mam nadzieję, że czytelnicy dostrzegą, iż wspomniane procesy i zasady mają uniwersalne zastosowanie dla dużych i małych marek. Przede wszystkim książka ta ma być użytecznym planem dla biznesu, marketingu i kreatywnych profesjonalistów, niezależnie od tego, czy mówimy o twórcach działających w pojedynkę, czy o zespołach składających się z dwóch, czy z tysiąca osób. Jeśli zastosujesz w praktyce zawarte tu przemyślenia, może to wzmocnić ciebie jako lidera, twój zespół i twoją markę i pomóc ci osiągnąć poziom kreatywnej doskonałości, który pozwoli ci budować trwałe więzi z konsumentami. BIOGRAM Greg Hoffman Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO s według Business Insider oraz Power Players magazynu Ad Age. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.

Książka "Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike" - Greg Hoffman - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Sine Qua Non. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2024 r.