Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | PWN- Mikom |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 896 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788372792815 |
ISBN: | 83-7279-281-X |
Data: | 2009-12-22 |
Opis książki:
Książka uczy jak tworzyć zaskakujące efekty specjalne w grach komputerowych. Wprowadza twórców oprogramowania na inny, wyższy poziom umiejętności. Obserwacja niektórych gier nasuwa nam pytanie "Jak oni to, u licha, zrobili?" Z tej książki można się właśnie tego dowiedzieć. Kto nie miał do czynienia z Direct X otrzyma wiele praktycznych wskazówek, które wprowadzają szybko w tę tematykę. Można tu znaleźć sposoby na tworzenie efektów 2D i 3D z maksymalnym wykorzystaniem możliwości kart graficznych. Trudno o bardziej doświadczoną osobę niż autor tej książki, prowadzi on od ponad dziesięciu firmę tworzącą gry komputerowe.
Książka "Programowanie gier w DirectX" - Mason McCuskey - oprawa miękka - Wydawnictwo PWN- Mikom. Książka posiada 896 stron i została wydana w 2003 r.