pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Programowanie gier w DirectX

Autor książki:

Mason McCuskey

Dane szczegółowe:
Wydawca: PWN- Mikom
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 896 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788372792815
ISBN: 83-7279-281-X
Data: 2009-12-22
Cena wydawcy: 110.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka uczy jak tworzyć zaskakujące efekty specjalne w grach komputerowych. Wprowadza twórców oprogramowania na inny, wyższy poziom umiejętności. Obserwacja niektórych gier nasuwa nam pytanie "Jak oni to, u licha, zrobili?" Z tej książki można się właśnie tego dowiedzieć. Kto nie miał do czynienia z Direct X otrzyma wiele praktycznych wskazówek, które wprowadzają szybko w tę tematykę. Można tu znaleźć sposoby na tworzenie efektów 2D i 3D z maksymalnym wykorzystaniem możliwości kart graficznych. Trudno o bardziej doświadczoną osobę niż autor tej książki, prowadzi on od ponad dziesięciu firmę tworzącą gry komputerowe.

Książka "Programowanie gier w DirectX" - Mason McCuskey - oprawa miękka - Wydawnictwo PWN- Mikom. Książka posiada 896 stron i została wydana w 2003 r.