Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Zysk i S-ka |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 204 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372986788 |
ISBN: | 83-7298-678-9 |
Data: | 2001-01-16 |
Opis książki:
Czy miałeś kiedykolwiek wrażenie, grając w gry komputerowe, że gdybyś potrafił, stworzyłbyś o wiele atrakcyjniejsze i po prostu lepsze gry Masz wiele ciekawych pomysłów, wydaje ci się, że mógłbyś w istniejacych grach sporo udoskonalić, poprawić lub zrobić coś zupełnie nowego, oryginalnego, odkrywczego i przełomowego, ale nie bardzo wiesz jak Brakuje ci podstawowej wiedzy i praktycznych ćwiczeń Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla ciebie! Programowanie gier wprowadza krok pomkroku do programowania w języku Visual Basic. Autor wyjaśnia zagadnienia dotyczące grafiki, animacji, dzwięku, obsługi klawiatury, myszki, sztucznej inteligencji i wszystkiego, co jest potrzebne do stworzenia sprawnie funkcjonujacej aplikacji i jej instalatora. Dołączona do ksiązki płyta CD zawiera przykładowe gry, dodatki do nich oraz programy narzędziowe pomocne przy tworzeniu nowych programów. Znajdziesz tu opis środowiska kompilatora MS Visual Basic 6.0, wprowadzenie do programowania w tym języku, a przede wszystkim praktyczne wskazówki, jak skutecznie programować, tworzyć grafikę, animację i dźwięk, oraz ćwiczenia w pisaniu gier (wraz z ich instalatorami) o zróżnicowanym poziomie zaawansowania. Książka zawiera również bardzo przydatny opis najczęściej występujących błędów kompilatora języka Visual Basic. Wymagania sprzętowe do programów na załączonej płycie CD: * system MS Windows 95/98/XP * kompilator języka Visual Basic 5.0/6.0 Książka zalecana dla początkujących oraz średnio zaawansowanych. Tytuł wydany wspólnie z wydawnictwem Nakom z Poznania.
Książka "Programowanie gier" - Paweł Pięciak - oprawa miękka - Wydawnictwo Zysk i S-ka. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2004 r.