pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta (+ CD)

Autor książki:

Jeff Gee, Val Gee

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 492 s.
Wymiar: 240x310 mm
EAN: 9788326414671
ISBN: 978-83-2641-467-1
Data: 2011-07-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy. Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć: opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyści informacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałów tematy do dyskusji arkusze dla uczestników scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról plansze do wyświetlania Na CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń oraz slajdy prezentacji Power Point do wykorzystania podczas szkolenia.

Książka "Program szkolenia z zakresu obsługi klienta (+ CD)" - Jeff Gee, Val Gee - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 492 stron i została wydana w 2011 r.