Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Knowledge Innovation Center |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 336 s. |
EAN: | 9788395054013 |
ISBN: | 978-83-9505-401-3 |
Data: | 2022-04-05 |
Opis książki:
Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniające wymogi naukowe. Pod względem formalnym oraz merytorycznym oddaje bowiem najwyższe standardy publikacji, dedykowanej zarówno teoretykom, jak i praktykom: zarządzania, przedsiębiorczości, negocjacji, komunikacji oraz szeroko rozumianych relacji międzyludzkich. Bogata literatura przedmiotu, adekwatne do podejmowanych treści ilustracje, ćwiczenia, testy, uwagi i wskazówki praktyków zarządzania oraz przedstawicieli świata nauki, czynią tę publikację wyjątkowo atrakcyjną i godną uwagi, a co za tym idzie, także rekomendacji. Daje się odczuć siłę przekazu Autorów, którzy wyrażają wolę partycypowania w aktualnych procesach nauczania, akcentując w sposób szczególny znaczenie praktycznego wymiaru edukacji. Tezę tę potwierdzają przywołane wypowiedzi ekspertów reprezentujących liczne instytucje szkoleniowe oraz sugestywne i przemawiające do wyobraźni świadectwa ludzi sukcesu, autorytetów i praktyków współczesnego świata biznesu".
prof. nadzw. dr hab. Mieczysław Dudek
Książka "Profesjonalna obsługa klienta" - Mirosław K. Szpakowski, Iwona Szpakowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Knowledge Innovation Center. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2021 r. Cena 61.97 zł. Zapraszamy na zakupy!