Profesjonalna obsługa klienta
Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Urszula Chrąchol
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 240x170 mm |
EAN: | 9788379723423 |
ISBN: | 978-83-7972-342-3 |
Data: | 2021-03-01 |
Opis książki:
Obsługa klienta jest związana z każdym rodzajem działalności gospodarczej niezależnie od branży czy skali działalności. Różnorodność dostępnych opcji kontaktu z klientami powoduje, że wymagania w stosunku do firmy rosną. Obsługa może mieć przebieg pośredni, jak w przypadku sprzedaży internetowej czy telefonicznej lub bezpośredni, w którym pracownik spotyka się twarzą w twarz z klientem. Niezależnie od wybranego przez klienta sposobu kontaktu z firmą oczekuje on profesjonalnej obsługi.
Profesjonalnej obsługi klienta można się nauczyć. Celem monografii jest zebranie i przedstawienie najnowszych trendów w zachowaniach klientów oraz wynikających z nich zasad profesjonalnej obsługi klienta. Przestawione w książce zagadnienia będą przydatne dla menedżerów, pracowników zajmujących się obsługą klienta, jak również dla osób studiujących na kierunkach ekonomicznych.
Książka "Profesjonalna obsługa klienta" - Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Urszula Chrąchol - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2020 r.