Produkt turystyczny
Jacek Kaczmarek, Andrzej Stasiak, Bogdan Włodarczyk

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 418 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788320815641 |
ISBN: | 83-208-1564-9 |
Data: | 2006-11-15 |
Opis książki:
Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego. Autorzy zastosowali ciekawą metodę kształcenia. Proponują mianowicie naukę od zdefiniowania i poszukiwania idei produktu turystycznego do gotowego programu praktycznego działania. Niezbędne jest więc uzyskanie odpowiedzi na pytania: co to jest produkt turystyczny, jak on powstaje, dla kogo jest przeznaczony, kto jest twórcą produktu turystycznego, jakie są oczekiwane efekty.
Książka "Produkt turystyczny" - Jacek Kaczmarek, Andrzej Stasiak, Bogdan Włodarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 418 stron i została wydana w 2005 r.